субота, 24. јун 2017.

Liam Gallagher najavio izlazak novog albuma za 06.oktobar





Čuveni roker i zvezda EXIT festivala Liam Gallagher potvrdio je da njegov solo album napokon gotov. "As You Were" biće pred publikom 06. oktobra, a produciraće ga Greg Kurstin, poznat po saradnji sa Bekom i Adel, kao i Den Greg-Margerat, koji je prethodno radio sa muzičkim velikanima poput Radiohead, Mumford and Sons i Circa Waves.


Liam Gallagher je već predstavio prvi singl "Wall Of Glass", a ako je sudeći po njemu Galager se vraća u punoj formi i sa odličnom muzikom. Očekuje se da još neke od novih pesama budu predstavljene na njegovim koncertima tokom letnje turneje, a među probranim lokacijama na kojima će nastupati je i glavna bina Exita. Galager na najveći domaći festival dolazi u četvrtak, 06. jula.






Inače, Lijamov album biće izdat mesec dana pre novih pesama njegovog brata Noela sa kojim je i dan danas u lošim odnosima. Govoreći o eventualnom rivalstvu na top listama on je rekao da je uveren da Noel i te kako brine zbog toga.

"Siguran sam da on definitivno zna da ću ja i te kako da se vratim, nema tu sumnje. Nego šta nego da je uznemiren. Ako sve oko toga postane kao cirkus, onda tu ustvari nema ništa novo, zar ne? Ja sam uveren da će njegov album biti *ebeno sjajan, ali ne tako sjajan kao moj", rekao je Liam Galager za "Q" magazin.

Нема коментара:

Постави коментар