среда, 22. јануар 2020.

Ozi Ozborn otkrio da boluje od Parkinsonove bolesti



Čuveni muzičar Ozi Ozborn  u intervjuu za “Dobro jutro Ameriko” govorio je o svom zdravlju, te otkrio da boluje od Parkinsonove bolesti, koja mu je dijagnostikovana februara 2019. godine.

Naglasio je da je protekli period bio veoma izazovan za celu porodicu.
Zbog zdravstvenih problema, 2019. morao je  otkazati mnoge koncerte po svetu.

"Ovo je bio pretežak izazov za sve nas. Svoj poslednji nastup odradio sam za Novu godinu. Tada sam nezgodno pao. Imao sam operaciju vrata, prerezali su mi živce kada su me operisali", rekao je Ozborn .

Njegova supruga Šaron, rekla je da je Oziju dijagnostifikovana Parkina 2, oblik Parkinsonove bolesti.

"Postoje različiti tipovi Parkinsonove bolesti, iako nisu smrtonosni one deluju na određene živce u vašem telu. To je kao da imate jedan dan jako dobar, a drugi jako jako loš", objasnila je Šaron Ozborn.

Iako su neki mediji objavili da je pevač na "smrtnoj postelji", Ozi je rekao je da to nije tačno i da njegov oporavak traje malo duže.
Ove godine ponovo planira na koncertne turneje, prenos američki mediji.

Нема коментара:

Постави коментар