петак, 22. новембар 2019.

Elton John otkrio kako je morao ponovo učiti hodati i nositi pelene nakon operacije raka prostate



Legendarni engleski muzičar Elton Džon izjavio je da je morao ponovo da uči da hoda kada je dobio ozbiljnu infekciju nakon operacije raka prostate, prenosi Klix delove intervjua koje je muzičar dao za BBC.

On je ranije otkrio kako je teško podneo operaciju pre dve godine koja je bila uspešna, ali i da je bio na korak od smrti kada se posle toga razboleo na turneji u Južnoj Americi.

Tada je vraćen na intenzivnu negu u Veliku Britaniju, gde su usledile prave muke.

“Bukvalno sam morao ponovo da naučim da hodam. Bio sam ekstremno bolestan. Sve o čemu sam mogao da razmišljam dok sam ležao u svom bolničkom krevetu bilo je ‘molim te, Bože, ne daj da umrem, želim da vidim svoju decu’ i srećom, preživeo sam”, rekao je Džon u razgovoru za BBC.

Elton je objasnio kako je bio prisiljen i da nosi pelene.

“Bio sam na sceni u Vegasu, u velikim bolovima. Odradio sam koncert noseći pelene i mislio sam – kada bi samo publika znala da pi*am u tom trenutku”, našalio se Džon.

Elton kaže kako je danas dobro, ali oseća da mu je ostalo još malo vremena.

Borba s bolešću kod legendarnog muzičara usledila je nakon njegove dugogodišnje borbe sa zavisnošću od alkohola i droge.

U međuvremenu, Džon je otkazao sve nastupe, a potvrđeno je da neće nastupati na Glastonberiju sledeće godine.



Нема коментара:

Постави коментар