уторак, 19. јун 2018.

ROGA „ŠAHT“ O KONCERTU DEAD KENNEDYS: "Ljudi, pankeri, ovo se ne propušta"!




Jedan od najpoznatijih i najuticajnijih američkih pank rok bendova, Dead Kennedys, nastupiće 4.jula na bazenima „11.april“. Koliko je ovaj bend uticao i na bendove sa naših prostora, potvrđuje i Aleksandar Rogić – Roga, frontmen legendarne grupe „Šaht“.


“Dead Kennedys sam počeo da slušam tek kada su objavili poslednji album “Bedtime For Democracy”, 1986.godine“ kaže Roga i dodaje da nije, poput većine, u pank priču uleteo uz najpoznatije - Pistolse, Kleš, Ramonse i naravno Kenedise, već preko drugog britanskog pank talasa, koji je početkom 80-tih bio aktuelan. „Od svih navedenih klasika, Kenedisi su me osvojili na prvo slušanje i dan danas sam ubeđen u to da su oni najoriginalniji i najuticajniji pank bend svih vremena.“




Jedan od naših najvećih muzičkih buntovnika osvrnuo se i na to šta ga je kod benda Dead Kennedys najviše privuklo: „Ubojitost Biafrinih tekstova, njegov ludački glas i melodije gitariste Ist Bej Reja uvek iznova bude u meni buntovnika i ne dozvoljavaju mi da odrastem.“


„Imao sam tu sreću u životu da gledam uživo Kenedise bez Džela Biafre i Biafru bez Kenedisa, ali mislim da sa sadašnjim pevačem, Džefom Penaltijem, zvuče bolje nego ikad“ poručuje Roga onima koji sumnjaju u kvalitet trenutnog sastava benda: „U to će se, duboko verujem, uveriti svi oni koji budu došl na koncert 4. jula. Ljudi, pankeri, ovo se ne propušta!“


Budite i vi deo ovog pank spektakla, dođite 4.jula na bazene „11.april“! Kao predgrupe Dead Kennedys  na bazenima „11.april“ nastupiće beogradski bendovi Trnje i PogonBgd.

Ulaznice za koncert mogu se kupiti na svim prodajnim mestima Eventima, kao i online na www.eventim.rs.




Нема коментара:

Постави коментар