уторак, 26. децембар 2017.

Amira Medunjanin 18. marta u Sava centru




Pevačica Amira Medunjanin održaće 18. marta 2018. godine koncert u beogradskom Sava centru, gde će joj se pridružiti ugledni gudački ansambl Zagrebački solisti.

"Verujem da će ovaj koncert biti totalno drugačiji od prethodnog u Sava centru. Pridružiće nam se Zagrebački solisti i sigurna sam da nas očekuje lepo druženje. Nekako sam navikla da se beogradskoj publici predstavim sa nečim novim i ne bi valjalo da menjam tradiciju", kaže Medunjanin.




Svetski priznata pevačica sevdalinki i balkanskih tradicionala, čiji je aktuelni hvaljeni album "Damar" ušao među 40 najboljih albuma u 2017. godini prema Transglobal World Music Chart, pre nekoliko godina nastupila je sa Zagrebačkim solistima na jednom zajedničkom koncertu, što opisuje kao "neverovatno iskustvo".

- Bila sam impresionirana njihovim muziciranjem i verovala sam da možemo nešto lepo zajedno uraditi. Radi se zaista o vrhunskim umetnicima koji žive muziku i meni je velika čast što možemo ponovo da delimo pozornicu. Imamo pripremljen dvosatni program sa Solistima, sa kojima smo imali samo jedan nastup pre, i od tada se rodilo puno novih ideja, koje moramo da razradimo - kaže Amira.




Ulaznice za koncert biće u prodaji od srede i koštaće 1.300, 1.700, 2.000 i 2.300 dinara preko mreže Eventim, kao i na blagajni Sava centra.


Tanjug

Нема коментара:

Постави коментар