понедељак, 1. фебруар 2016.

Grupa BANG BANG i novi spot za pesmu "Ne zaboravi me"



Grupa Bang Bang koja je prosle godine osvojila nagradu  Porin za najboljeg novog izvodjaca, a ove godine nagradu „Music pub“ za najbolji album 2015. godine, objavila je novi spot za pesmu „Ne zaboravi me“.

Rec je o sedmom singlu s njihovog albuma prvenca „Bez obzira na sve“.

– I ovaj spot produkt je našeg prijateljstva s Ljubom Zdjelarevićem i Raulom Brzićem. Imali smo sreću upoznati ljude koji nas u potpunosti razumiju i koji savršeno našu glazbu prenose u sliku. Svakako bismo istaknuli mladu i talentiranu Miu Kuleš koja je svojom pojavom začinila ovaj video broj, rekla je pjevačica Lara Antić.

Dobru muzicku godinu bend Bang Bang je zaokruzio  debitantskim albumom „Bez obzira na sve“ koji je osvojio publiku i kritiku. Osim singlova „Negdje na cesti“, „Bez obzira na sve“, „Vozi me“, „Nešto me pogodilo“, „Za kraj“ kao i singla „Imam“, s kojim je Bang Bang nastupio na Zagrebackom festivalu i koja je ujedno i jedna od najvise emitovanih pesama u domacem eteru 2015. godine. Iza sebe imaju jos i nagradu za najvisi ulaz novog izvodjaca na HR Top 40 u 2014. godini, a bend je ucestvovao i u projektu Croatia Recordsa i Music Puba „Zimzeleno a novo“, za koju su obradili pesmu „Svijet je moj“ Alfija Kabilja.


" Pjesma „Ne zaboravi me“ savršeno zatvara pricu naseg prvog albuma i stilski najavljuje sve ono sto od nas mozete ocekivati u daljnjem radu. Zato, do iduceg singla, ne zaboravite nas! " najavila je ekipa iz benda.





Нема коментара:

Постави коментар