петак, 16. јун 2017.

Yoko Ono priznata kao koautor pesme "Imagine" !





Udruženje američkih muzičkih izdavača saopštilo je da će udovica John Lennona , Yoko Ono biti priznata kao koautor čuvene pesme "Imagine" koju mnogi smatraju "pesmom 20. veka".

Kompozicija je originalno objavljena još 1971, a kao autor bio je potpisan samo Lennon.
Ipak, legendarni muzičar priznao je pre tragične smrti 8. decembra 1980. da je i njegova supruga Yoko Ono imala veliku ulogu u nastajanju pesme. Yoko Ono, koja je bila avangardni umetnik, pre veze sa Lennon-om, usko je sarađivala sa suprugom tako da je "Imagine" inpirisana njenom knjigom o likovnoj umetnosti "Grapefruit".





- "Imagine’" je trebalo potpisati s Lennon-Ono jer je mnogo toga – od stihova do koncepta – došlo od Yoko. Ali, u to vreme bio sam više sebičan, više mačo, i nekako sam je preskočio. Uzeo sam sve to direktno iz ’Grapefruita’. Da je bio neki muškarac, verovatno bih ga potpisao kao koautora. Tada sam mislio: ’Pa ona je samo moja supruga, zašto bih je potpisao - ispričao je za BBC Radio 1 Lennon 1980. godine.

Udruženje je navelo da će ime Yoko Ono od sada stajati uz ime John Lennona kao dva autora pesme.







Нема коментара:

Постави коментар