четвртак, 22. децембар 2016.

BOOM INTERVJU : Nikola Džoni Ranković - Johnny Rankovic





Veliko nam je zadovoljstvo da vam prestavimo jednog sjajnog mladog muzičara -najmladji rok autor, dobitnik nagrade Heroj grada Beograda 2013 god., za humanitarnu rok svirku i plakete podvižnik lista Novosti. Dvostruki pobednik takmičenja ”Obračun bendova”, i predstavnik naše zemlje na manifestaciji ‘’Radost Evrope’’ s autorskom pesmom “Neću da živim u zemlji bez rock’n’roll-a” Gitaru svira intenzivno od 6. godine, a od 7.godine pohadja školu muzičke produkcije, kao i teorije muzike prema programu britanske akademije. Na UK Songwriting Contest 2015 u Londonu, postigao zapažen uspeh u konkurenciji od 70.000 pesama  usao u polufinale kao kompozitor i tekstopisac pesme  „Hot or Cold“ (Topla ili Hladna). Pored toga sto je kompletni  autor tekstova i muzike na svom albumu i svira sve gitare i peva, autor je uvodnih rifova i dzinglova za neke reklame. A njegovo ime je Nikola Džoni  Ranković !!!


Boom Radio : Nikola Džoni Ranković - Johnny Rankovic, kažu najmladji roker u Srbiji...da li ti prija kada te tako predstave?


Johnny Rankovic : Možda nisam najmladji roker u Srbiji, ali sam sigurno najmladji koji je izdao autorski rok album.


Boom Radio : Kada se dogodio taj prvi susret s muzikom? I koji je to momenat bio kada si shvatio da je to baš ono sto želiš?


Johnny Rankovic : Prvi susret sa muzikom se dogodio kada sam imao 6 godina i kada sam na TV-u , čuo pesmu “Neka te telo nosi” od Van Gogh-a. Potom sam tražio da mi roditelji kupe njihov cd, koji sam sutradan ceo otpevao i odsvirao na maloj gitari , koja se zove gitarlele (guitalele) .Popeo sam se na specijalnu binu tj. ugaonu garnituru u dnevnoj sobi i održao ceo koncert. Potom sam ušao u svet EKV-a, Led Zeppelin-a, Guns and Roses-a, Whitesnake-a, Deep Purple, Pink Floyd-a, i dublje sve do bluza.Godinu nakon toga, sam dobio svoju prvu pravu akustičnu gitaru, a godinu nakon komponovao prvu svoju pesmu “Nije do Love”, koju možete čuti na albumu “Teram po svom”, a potom do 10 godine sam komponovao i napisao i sve ostale.Tako sam već sa 7 godina ,ne samo znao šta želim, nego to i uradio.


Boom Radio : Da li imaš podršku svojih vršnjaka i koliko možes uticati da zavole Rock and roll?


Johnny Rankovic : Imam podršku najbližih drugara iz mog benda The Churlians,  koga čine Grigorije Avramović Griša-gitara, Pavle Petrović-bas i Marko Beljić-bubanj.Vežbamo svake subote po tri sata i svi zajedno živimo u muzici, jer pored redovne škole, proba i nastupa, idemo u istu školu na časove teorije muzike i svog instrumenta ili više instrumenata .
Pokušavam ne samo vršnjacima, nego svima oko mene, da otvorim vrata za svu dobru muziku od bluza do rokenrola , tako što ću svojim stvaranjem te muzike, u vreme u kome ona nije toliko zastupljena, da ih podstaknem da je čuju.U tom duhu sam i napisao pesmu “Neću da živim u zemlji bez rokenrola” sa kojom sam predstavio Srbiju na Radosti Evrope 2013 godine, gde je pre izvodjenja voditelj najavio “A sada deca Srbije…sa pesmom Neću da živim u zemlji bez rokenrola”.Te reči “deca Srbije” u konotaciji sa rokenrolom, su bile početak uticaja na nasu scenu i tek nakon toga su se polako budile i vraćale u javnost i neke naše stare rokenrol grupe.Videše ljudi da ima budućnosti.





Boom Radio : Kako su te prihvatile starije kolege muzičari? Da li si do sada ostvario neku saradnju sa njima?


Johnny Rankovic : Kolege muzičari su me odlično prihvatili, jer za stvaranje muzike nisu bitne godine i ko je stariji, a ko mladji.Učim od njih, slušam ih, ali i dajem im nešto novo.Bitno je ko koliko vežba, radi i da ima hrabrosti da to što samostalno uradi kao autor, iznese na binu bez straha od kritike.
Družime se sa mnogim starijim kolegama, a sa nekima sam i nastupao zajedno. U skorije vreme radim na tome da ostvarim punu muzičku saradnju sa jednim najstarijim rokerom, jer sam uradio muziku i tekst za naše zajedničko izvodjenje.Izmedju njegovog prvog i mog prvog nastupa ima bar 50 godina razlike.Long Live RnR!!!


Boom Radio : Nakon spota za pesmu "Pokreni se", usledio je novi "Strah" sa albuma "Teram po svom" ... Nikola,ovde jasnu poruku šaljes ljudima...


Johnny Rankovic : Za bolje razumevanje stihova i muzike rade se pokretne slike koje se zovu spot, ali za istinsko razumevanje pesme “Strah” ljudi moraju da odrastu od samog života, da pronađu skrivenu snagu u sebi i tako se lakše bore sa problemima koje svakodnevno imaju, da odrede sebi ciljeve i da se na putu do njih ničega ne plaše, a da se na njemu zaustave samo kada treba da pomognu drugome. Inače spot je radio “Studio Frame” , režiju Vladimir Milošević, a scenario Marina Erdeljan.


Boom Radio : Učestvovao si sa svojim bendom The Churlians u mnogobrojnim humanitarnim akcijama. Koliko osećas da pomažes tada?


Johnny Rankovic : Pored muzike, duhovno mi je važno da pomažem drugima, koliko god mogu kao dete i to ću nastaviti da radim i u budućnosti kada budem mogao i više.


Boom Radio : Sam pišes,komponuješ...gde nalaziš inspiraciju?


Johnny Rankovic : Inspiraciju pronalazim svuda oko sebe, ali i u sebi.
Tekstove pišem najčešće dok putujem kolima ili kamperom, a muziku komponujem u glavi, na svakom mestu , pa čim dodjem kući odsviram tu zamisao na gitari ili klaviru i nasnimim u svom kućnom studiu.Naknadno sastavim delove svojih zamisli i produkcijski obradim u demo snimak.Onda doradim i odsviram na probi sa bendom i to je to.


Boom Radio : Sa 13 godina pokazao si zaista zrelost pravog muzičara. Gde Johnny Rankovic vidi sebe u budućnosti ?


Johnny Rankovic : Vidim sebe u IT srednjoj školi, pa na Britanskoj muzičkoj akademiji , kako se školujem za produkciju, gitaru i songwriting , ali vidim sebe i na svim našim i svetskim binama.





Нема коментара:

Постави коментар