четвртак, 24. новембар 2016.

16 OSAM 23 - "Konfuzija"



16 osam 23 je izbacio novu pesmu "Konfuzija". Pesma je snimljena u Studiju UNDERGROUND, Novi Beograd,
objavljena na 12" EP i CD maxi singlu "Da li možeš da podneseš?" , Odličan hrčak, Beograd, 2016.

Svirali: Vuk Popadić - vokal;
Aleksandar Zarić - rifovi i ritam gitare, bas gitara i prateći vokal;
Dragan Jovanović - Draganac - bubanj, udaraljke; prateći vokal;
Aleksandar Savić - solo gitara; Miloš Đurić "Voodie" - perkusije

Muzička produkcija: 16 OSAM 23
Miks inženjer i CD mastering: Marko Jovanović - Arthur
Vinil mastering: Matej Zec (studio GIS, Rijeka)

VIDEO:
Produkcija: Sinergija dizajn - Family 16 - 23th Century Wolf
Kamera: Miralem Čaušević (studio)
Koncertni snimci: Bojan Đurišić (PRF) i Dino Rekanović (DasBACH)
Supervizor produkcije: Miroslava Vuković
Montaža, analogni i digitalni VFX: Vukolaj Žakula i Vuk Popadić
Režija: Vuk Popadić






"Ja sam predznak loše vesti
Pola dana sam bez svesti
Drugih pola jesam budan
Al' sam samom sebi čudan
Ja sam frka, ja sam zbrka
Svaki dan je sa mnom trka
Ja sam problem samom sebi
Svideo se tebi ne bih

Slušaj ja sam takav dripac
Od gotovog pravim škripac
Preživeo ja sam svašta
Granica je tvoja mašta
Čas me vozi optimizam
Čas sam spreman na sadizam
Ja sam odraz tvoga lica
Ti si čovek ja sam ptica

Konfuzija - Iluzija
Kontuzija - Infuzija

Hajde nekog drugog ljubi
Ne znam gde sam, trnu zubi
Trnu ruke, vrat me boli
U drugoj se krčmi moli
Trnu noge, trnu ruke
Sa mnom uvek samo muke
Ja sam frka na nogama
I bez droga na drogama

Konfuzija - Iluzija
Kontuzija - Infuzija

Frka... Zbrka...

Pokušavam da vidim koliko mogu da podnesem?
Koliko mogu da podnesem, koliko mogu da podnesem?

Konfuzija - Iluzija
Kontuzija - Infuzija..."

Нема коментара:

Постави коментар