понедељак, 20. јун 2016.

Svetski dan muzike u Kragujevcu Cukić, Lokner, Novembar



Na Svetski dan muzike 21. juna na Forest Stageu u kragujevakom Velikom parku od 17:00 nastupiće bendovi Trag, Stroganov, Crveni karton i Chip ‘n’ Charge, a zatim Novembar (od 19:40) i Dejan Cukić i njegov Spori ritam bend (od 20:30).

Prošlogodišnji Arsenal Fest 05 trebalo je da besplatnim bonus koncertom zatvori upravo Cukić ("Vodim poreklo iz sela Veliko Krčmare kod Kragujevca i vrlo sam često u ovom gradu".), ali je događaj ipak otkazan zbog jakog nevremena.

"Izuzetno mi je drago što mi se 21. juna ukazala nova prilika da nastupim u Kragujevcu, gde odavno nisam bio sa svojim bendom", kaže Cukić, poznat po hitovima "Dolazi tiho", "Julija", "Letnje kiše", "Nebo jedino zna". "Ja bih da pevam"...

Klavijaturista Aleksandar Saša Lokner (Bajaga i Instruktori) nastupiće 21. juna od 20:00 na “Centar Arsenal Stage-u“ u Pešačkoj zoni Kragujevca, gde će u pratnji basiste Slaviše Pavlovića-Stenlija (Galija) i perkusioniste Šojke sa instrumentom kahon.
"Drago mi je što ću imati priliku da se predstavim na način na koji Kragujevčani nisu imali prilike da me čuju", kaže Lokner, koji će izvesti kompozicije sa svog albuma "EVropa Elektro Express" (2004) i albuma "Naos" (1994) snimljenog sa kolegom Lazom Ristovskim (1956-2007) uz "još poneki fjužn džez standard".
"Drago mi je što sam nakon nekoliko godina ponovo u Kragujevcu, divnom rokerskom gradu za koji me vežu jako lepe uspomene, profesionalne i privatne. Dok sam sa Lazom radi 'Naos' u kraljevu često smo dolazili u Kragujevac uveče, da se viđamo sa kolegama muzičarima. Prepun ih je grad! Kragujevac je rokerski grad koji tradiciju smaka i pređašnih bendova baštini na najbolji mogući način!", kaže Lokner.



“Forest Stage” (Lokacija Veliki park):
17:00 – 17:30………………..Trag (Kg)
17:40 – 18:10………………..Stroganov (Kg)
18:20 - 18:50………………..Crveni karton (Kš)
19:00 – 19:30….……………..Chip ‘n’ Charge (Kg)
19:40 – 20:20….……………..NOVEMBAR (Niš)
20:30 - 22:00…………………DEJAN CUKIĆ I SPORI RITAM BEND

“Centar Arsenal Stage“ (Lokacija Pešačka zona)
20:00 – 21:00..................SAŠA LOKNER

“Vinyl Stage” (Lokacija plato Doma omladine)
21:00 – 22:00...........................DJ GoranCH-e (kg)
22:00 – 23:00 .........................Shoomadisco (kg)

Нема коментара:

Постави коментар