петак, 24. јун 2016.

Otkazan humanitarni koncert u centru za Srđana Mitića


Svirka koja je trebalo da se održi večeras od 18 do 21 sat na Trgu kralja Milana u Nišu i na kojoj bi se prikupljali humanitarni prilozi za studenta Srđana Mitića, otkazana je zbog toga što organizatori nisu imali svu potrebnu dokumentaciju.

Kako kaže organizator Ivan Vukadinović, koncert je prema zakonu uredno prijavio policiji prošle nedelje, kada je i tražio od njih, kako kaže, informaciju šta mu je sve potrebno od dokumenata. Šta mu je rečeno, navodi, on je i pribavio.

"Međutim, niko mi nije rekao da mi je potreban i dokument iz Opštine Medijana kojim dokazujem da se novac prikuplja u humanitarne svrhe. Jutros su me zvali iz policije da mi kažu da mi fali taj papir, nekoliko sati pred svirku, kada je već bilo kasno da ga nabavim" - revoltiran je Vukadinović.
"Sve je, inače, bilo spremno za koncert - trebalo je da nastupi oko 25 izvođača, nabavljeni su, prema instrukcijama policije, fluorescentni prsluci za redare, obezbeđeno je ozvučenje, odštampani flajeri i pozvano mnogo ljudi..."- dodaje Vukadinović

Podsetimo, studentu novinarstva i basisti Srđanu Mitiću pre nekoliko godina je dijagnostikovana multipla skleroza, a stanje mu se, kako sam kaže, u poslednje vreme pogoršava.

Sve nade ovaj momak polaže u lečenje matičnim ćelijama u Ukrajini, za koje je potrebno je 10.000 evra.

Tamošnja klinika ga je prihvatila kao pacijenta, ali novac i dalje stoji kao prepreka, iako se humanitarne akcije za njega organizuju poslednjih par meseci. 

Нема коментара:

Постави коментар