петак, 20. мај 2016.

Zbog loseg vremena, Motofest 6 bice odrzan u Hali sportova JASSA Jagodina


Motofest 6 ce se odrzati ove godine u Jagodini u subotu 21.maja 2016. godine.
U okviru memorijala "Potpukovnik Goran Ostojic" i ove godine imacete priliku da na dobrom razglasu slusate. kvalitene bendove. Zbog izuzetno nestabilnog vremena i velikog rizika od padavina Motofest 6 ce se odrzati u Hali sportova JASSA Jagodina. Dakle, sam koncert ce morati da bude odrzan u zatvorenom prostoru kako bi uopste bio odrzan. Sto se tice parkinga, dovoljno je veliki za sve motore. Obavesticemo vas i o dodatnim bajkerskim aktivnostima. Ulaz za sve bajkere je slobodan a za ostale je simbolicnih 150 RS. Svirka pocinje u 15 i 30h, pa se nastavlja u 18 i 30. Sviraju:

Grupa Park JA
The Rascals JA
Dogma BG/JA
Vatrene kocije JA
The Twilight D.C. KOVIN/POŽAREVAC
Black and White JA
Atomsko skroviste BG

Нема коментара:

Постави коментар